Wednesday 8 June 2011

KAmU sUdAh MeNinGgAlKN aKu...AkU xPeRcAyA...

ASSAlumaikom.....ari ni..pd 6.8.2011..aku sgt kecewa dgn ex aku ni...akhrinya kamu berbuat begitu pd ku..kamu sudah ad fb.....npew kamu berbuat seprti itu????kamu nk bls ap yg aku buat slme ni...kamu ingt ah...aku sudah menbenci kamu.............aku akn ingt kamu selme nya..kamu snggp juga akhirnya...buat cm ni kt aku....kamu tgk ahh..kamu akn menyesal nti......aku pasti..kamu tgk..aku xkn berdiam dri..aku amat menyangi kamu sgt lahhhhhh..kamu bls lop keslhan yg aku buat n..PERGI MAPUS KAU...aku da mula menbebci kamu sihhhhh...tp aku xnk cm 2....xnk benci kamu ketat2....adoii...cm ner erk????ya alllah berikn aku petujnuk..ap yg perlu aku buat.....aku xsnggp jpew kamu lg..tetapi aku akn sentisa jpew kamu...aku mls nk tgk kamu..jika aku tgk kamu..akn akn ingt kamu..aku nk lupakn kamu sihhhh..berinkn lahh aku petujuk yg baik aku perlu buat..aku borin hdp seperti ini..terseksa..lu xselasai dgn lek lok....

No comments:

Post a Comment