Monday 6 June 2011

owg yg aku sayangi tdk merima ku

hye everyone....aku nk kongsi dgn ko org sume..ad seowg pompuan 2...aku syg dyew sgt2 auuu..tp dyew xsyg kt aku......aku btl2 iklhs syg dyew..tetapi dyew xdpt menerima cinta aku terhdp nya..ap kurang nya aku erkk???aku thu lah..aku ini tdk prefect bg dyew kn..ap lah sgt aku ini...first time aku jpew dyew...aku jpew dyew di dalam fb..lepas 2..aku jpew dyew kt KB MALL...aku tgk dyew..comey sgt3...first time aku asew cm ni..aku da jth cinta terhdp nya.........first in love lahh jwb nya..lucu lakk aku asew...hati aku da mula syg kn dyew...dyew comeyy lakk.....hahahahahah...aku da mula jatuh aty terhadap nya.......aku xpernah ag asew cm n kt mne perempuan......nme dyew syaira......aku syg sgt kt dyew...........dyew xmauu terima aku..cozz dyew fobia dgn couple....dyew telah dipermaikn oleh sesowg....tetapi aku jnjji dgn nya..aku akn syg dyew btl3...syg kt dyew btl..tatapi dyew tkt jugk...ya allah npew lah blh jd seperti ini..........ku arap kau akn terima aku jugk akhirnya....aku sayang kamu sihhh...........aku xsangka aku akn jpew manusia seperti kamu..aku sedey sgt yg kamu anggap aku sebgai temn kamu and ktew xkn couple..kamu xpernah jga hati n perasaan aku..aku jga btl perasaan kamu.......npew lah kamu xblh nk terima aku??aku n ap lah sgt bg kau kn..xap lahh cm 2...sy still waitting you.....aku syg btl2 kamu....lepas jpew kamu..hati ku da bertembah syg kt kamu lahh..adoiii.....ku arap suatu jari nti..kau bertemu jdoh dgn ku ini..ku akn berdoa agar ku berjpew jdoh dgn kau.......tiap2 hari aku meningati kamu...bia pom ktew berada jauh antyra stu sme len..tetapi aku tetap ingt kamu..bia lah kamu xingati aku..asalkn kamu thu yg aku syg kamu btl3...bkn utk menkn kamu........npew lah SYaIrA xnk mauu terima amer..ame rthu syaira pyh nk terima cozz tkt kn....adoii..smpai lahh kamu nk jd cm ni...belja lahh terima ckt..adoii...

No comments:

Post a Comment